neděle 15. listopadu 2009

"Jestli to nepošleš nejsi moje kamarádka"

Jestli to nepošleš tak nejsi má kamarádka...

Jistě to všichni znáte, dnes a denně nám do emailových schránek chodí emaily s podobnými titulky, jako je tento. Kdekdo i ten člověk, kterého jste právě poznali a zcela čerstvě jste si ho přidali do seznamu adres, vám pošle email, ve kterém vám oznamuje, jak moc jste změnili jeho život, jak moc je vděčný, že vás zná a jak moc je rád, že jste právě vy jeho přátelé.

Na několik takových mailů jsem odpovídala, jak jinak, než zase stejným emailem.

Až jednou jsem se rozhodla, že něco zkusím.

26.března jsem tak jako jindy zapnula notebook a pustila outlook, čímž se mi přijaly všechny maily. Přišly asi tři a mezi nimi byl i mail od jisté kamarádky ze střední s předmětem FWD:Uvidíš…tak jsem to otevřela a spustila se mi prezentace. Pomalu jsem proklikávala mezi obrázkama a textem, ve kterém se pořád dokola objevovala něco ve smyslu…“když tě všichni opustí, já tu budu“, když se budeš chtít vyplakat nastavím ti rameno apod. Jsou to moc hezká slova což o to, ale jak moc jsou t tyhle hřejivé věty pravdivé??? Rozhodla jsem se to zjistit.

S kamarádkou, od které jsem mail obdržela, jsem se neviděla už asi…no dobré dva roky určitě a tak jsem jí napsala, že jsem moc ráda, že se ozvala a jak se má, kde nakonec studuje a co pořád dělá. Napsala jsem jí jak se mám a co dělám já a odeslala email.

Dlouho jsem čekala na odpověď a vlastně čekám dodnes. Odpověď na tento email mi nikdy nepřišla a myslím, nebo snad vím, že už ani nepřijde….

A tak mne tak napadá, odepsal by opravdový přítel???

Žádné komentáře:

Okomentovat