středa 24. března 2010

Průřez několika dněma...

Člověk by si řekl, jak se mu ten čas tady povleče, ale opak je naprostou pravdou. Utíká to tu snad ještě rychleji než voda. Týden začne pondělním ránem a než se naděju, tak už je zase pátek večer a já jenom přemýšlím jestli je to vůbec možné. Pro jistotu mrknu do kalendáře a heleme se...on je vážně pátek. Člověk by si řekl 14 dní co to je, ale ono se toho může stát tolik, že pak na něco i zapomenete.
Takže takový (doufám, že krátký) článek o tom co nového se událo.
V sobotu 13. března jsem konečně objevila česko-slovenský obchůdeček poblíž Golders Green, takže jsem po dlouhé době měla lipánka, jesenku a takový ty děsně nezdravý česnekový brambůrky :-D. Taky jsem koupila Stevevovi plzeň. No sice říkal, že je to výborný, ale hned co to dopil, tak si otevřel plechovku jeho piva, tak nevím jak si to přebrat :-D
Další co se stalo, malá Grace měla neštovice, což by nebylo ještě to nejhorší, ale dostala k tomu ještě teploty a to takové, že jeden den strávila v nemocnici. Teď už je v pořádku, ale jak to tak u neštovic bývá tak jsou prodce nakažlivé. Takže teď je má pro změnu Will a k tomu dvojtý zánět. Jeden v oku a jeden v krku, no prostě sranda.
V sobotu jsem konečně zašla do Hyde Parku. Viděla jsem tolik očekáváný speakers corner a teda jako nic moc. Jen tam jen stánek s občerstvením. Taky tam jsou záhonky s popiskama kytiček a pozóór některé byly i latinsky a tak jsem si osvěžila milovanou botaniku. A ještě jeden poznatek z Hyde parku...jsou tam pěkně drzé veverky. Tak jako se chodí krmit kachny u nás na rybníček, tak tam se chodí krmit veverky oříškama :-D
Už nějakou dobu přemýšlím, že si pořídím kolo, ale vzhledem k tomu, že tu budu už jen 4 měsíce a doma na mne čeká mé krásné kolo, prozatím trénované maminkou, nemá cenu kupovat nové. A tak jsem v pátek 19.3. večer prohlížela inzerci na pohyby.co.uk. a našla tam inzerát, že nějaký slovák prodává kolo za 3o liber. Krásná cena, že? No chvíli jsem se rozmýšlela, ale nakonec jsem tu smsku s otázkou na to kolo poslala. Vyměnili jsme si několik informací a domluvili se, že v neděli se sejdeme, kolo vyzkouším a když bude ok, tak budem řešit co dál. Kolo bylo v pořádku...malilililičkato větší, ale na 4 měsíce mi to absolutně nevadí a tak během příštího týdne..I hope, bych měla mít kolo. Juchů!!!
Tu samou neděli co jsem poprvé viděla své budoucí kolo, tak jsem taky poprvé ochutnala anglický pivo Forster...no už se těším na české točené :-D
V úterý 23.3. jsem psala závěrečný test z preintermediate levelu. Když ho napíšete na 70% a víc, tak postupujete do vyššího levelu a když ne, zůstáváte. Dneska jsem se dozvěděla výsledky a tak mohu hrdě prohlásit, že postupuji! Takže od pondělka začínám studovat s novou učitelkou, nový level, ale v podstatě se starými spolužáky a to mne těší. Taky jsem dneska konečně napsala další pohled babičce a dědovi...well done Marti!

Tak to by bylo tak nějak v rychlosti a průřezem. Tak jsem vás zase trochu ponudila a když si na něco vzpomenu, tak to ještě dodám

2 komentáře:

  1. Čus mami, ty si teda žiješ. :-) Bych chtěl taky nový kolo. :-D A zapni taky to ajskjů někdy ne ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak jsem si taky pocetla:) je fajn, ze se ti dari!

    OdpovědětVymazat