sobota 10. dubna 2010

Sorry, omlouvám se, desculpa,..

Moc se všem omlouvám, že se tu dlouho nic neobjevilo. Ale nějak se nám začíná zlepšovat počasí (ťuk, ťuk) a tak víc času trávím venku s lidičkama, než na PC. Jak všichni dobře víte mám svojí zahrádku...kdo by přeci jen nevěděl http://zabkamarta.rajce.idnes.cz/ kterou se vám snažím opečovávat co možná nejčastěji. A když už jsem taková nezodpovědná na blogu snažím se vám alespoň popisovat co/kdo, je možné na těch fotkách vidět.

Zítra se chystáme s pár lidma (ještě nevím s kolika a kdo všechno) zkouknout střídání stráží u Buckingham palace a pak do National History museum, takže se tu snad..možná...probably..provavelmente...obejví článek National History museum part II.

"Tak tímhle se tady taky bavím :-D"

2 komentáře:

  1. ségra můžeš mi říct co je na tom vtipnýho ?
    vy v tý anglii máte ale zvláštní humor. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Leňule, to bylo myšleno že tímhle si tady taky krátím dlouhé chvíle. To jsem dělala já. Neboj ještě stále mám český humor :-D

    OdpovědětVymazat