středa 3. listopadu 2010

1. celý den

Vstávání i snídaně proběhli celkem hladce. Vstávala jsem v 7:15 (od 6:00 jsem byla již vzhůru neb Will začal lomcovat s postýlkou) a snídaně proběhla za ostudného řevu Willa i Charlieho, že chtějí to či ono a po našem odchodu tam zbyl pěkný mrdník. Ale i na to jsem si časem zvykla. Jen trošku jak taková snídaně vypadal. Přišli jsme do hotelového bufetu, kde byly švédské stoly...různé druhy pomazánek, sýrů, oliv, zeleniny, ovoce, koláčů a croasantů, cereálií apod.
Hned po snídani se šlo k bazénu, který je v areálu hotelu. Teprve teď jsem mohla vidět jak blízko jsme u moře. Hotel se nachází hned na pobřeží, takže i teď, když sedím na terase pokoje, slyším šumění moře i to jak se vlny tříští na pobřeží a vítr šumí v listech palem. Teda ta teplota bazénu by mohla být vyšší, ale i přes to jsme se s Charliem a Jamesem řádně vyblbli :-D. Všechno bylo fajn až na zmatkařku Naomi...pořád jsme něco hledali. Brýle, mobil, Grace hrneček... pořád něco. V dětském koutku jsme se seznámila s Izraelkou Michel a taky jsem v bazénu zaslechla češtinu. Wau Češi jsou tam taky...U bazénu je bar s bistrem, kam si prý mám zajít, když něco budu chtít a nahlásit číslo pokoje. Jj Steve je na mne jako vždy úúžasně milý a hodný. To Naomi už dneska byla horší. Stále nepochopila, že nejsem strojek a taky neumím číst myšlenky, takže když se mne po obědě, kdy jsem měla plné ruce práce s ukládáním Willa do postele, zeptala se mne, zda už jsem umyla brindáky a já že ne, pak jsem si šla dát pauzu (tzn. sednout ven na lehátko) místo toho abych se věnovala Charliemu (což mi bylo taky dost jasně naznačeno) poznala, že i můj nezdolný optimismus a veselou povahu občas zastíní mrak. Přinutila mne vážně relaxovat a prostě "take rest". Mno moc práce jí to nedalo :-D. Po obědě zase bazén, pak večeře pro mimina (W a G) a pak jsem si konečně i já mohla něco obědnat... dokonce na pokoj.
Dospělí a Charlie odešli na véču mimo hotel a tak jsem tu zůstala sama a mám bbs. Ale pozóóór jsem umytá a sedím venku... ne v koupelně :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat