pondělí 24. ledna 2011

5. den

Teda noc ze včerejška na dnešek byla šílená!!!
Nechtěl by mi někdo prozradit, kde jsem vzala tóóólik štípanců??? K dnešnímu dni jsem jich napočítala 12!
A každý ten jeden štípanec umí pekelně svědět, navíc s Charliem spím pod jednou dvojpeřinou, kterou mi celou noc bral..:-D
Po snídani (jo zapomněla jsem se pochlubit, že díky mne to vypadá, že Will už nebude muset sedět ve stoličce, ale na židli s polštářkem) se rozhodlo, že půjdeme na pláž. Chachacha rozhodnout se může, ale v téhle rodině nemá hlavní slovo táta s mámou, ale děti a děti (myšleno W a Ch) řekli, že na pláž nechtějí, že chtějí do bazénu. No řekli...Charlie řekl, Will by i šel. Nabídla jsem tedy, že ho vezmu na pláž já. Překvapivě souhlasili a tak jsem dostala peníze, kartu, Willa, kyblíček a šlo se...
Všechno bylo fajn do té doby, než se na terase objevila Naomi s Charliem a začli na nás volat...to Will spustil, že chce maminku a že chce Charlieho apod.!! Od té chvíle mne Naomi štvala snad se vším! Při obědě, že mne posílala s Charliem na záchod (v 5 letech si stále neumí dojít sám), pak co jsem se vrátila, mne poslala znovu na pokoj pro bryndáky a do třetice pro přesnídávku pro Grace. Po obědě, kdy jsem toho měla fakt dost, po tom co jsem zápasila s Willem jenž nechtěl jít spát, řekla dotírajícímu Charliemu, že mne má nechat půl hodiny odpočinout a pak si s ním ten fotbal zahraju. Půl hodiny z celkových 2,5 no není to výhra :-/ Toliko ke svobodné vůli.
(a máme tu nový štípanec). No a aby toho nebylo málo za ten den, tak k večeři jsem si objednala tuňákový salát, ale dneska vyjímečně byli rychlí, tak jsem to měla na stole do 10 minut, což se neslučovalo s tím, že jsem se ještě musela věnovat Grace, tak jsem to prostě nechala stát na stole na verandě. Jaké bylo moje zděšení, když jsem se vrátila k jídlu a půlku tuňáku si tam bezstarostně užírá kočka...BESTIE JEDNA!!! Jak mám kočky ráda, tak bych jí něco provedla...

PS: Ve čtvrtek (za 2 dny) pojedeme do Jeruzaléma...juchůůů!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat