úterý 25. ledna 2011

8.Den Pátek ŠABAT!

Wow I just can´t believe it I´ve been down the beach and I was splashing in the sea :-) Well this day has been so windy since morning. Tak dobře zase trochu češtiny.
Od rána je pořádně větrno, takže když jsme se vzbudili... 6:30 opět budíček...bylo zataženo a vypadalo to, že každou chvíli se spustí liják, ale jak říkám bylo (a stále je) větrno, takže mračna byla snadno rozfoukaná a sluníčko dostalo svou šanci. Což bylo v kombinaci s osvěžujícím větrem velice příjemné. Takže z původního plánu, že se pojede do Tel Avivu, na což jsem se víc než pochopitelně těšila, sešlo a místo toho se šlo na pláž.
Dobře uznávám...bylo to tam super!!! Díky již zmíněnému větru se tvořily, táááákové vlny, že se tahle, jindy celkem opuštěná pláž docela zaplnila serfaři. Pozdeji jsem zjistila, že ještě jinak se tu využívá větru a to ježděním na vodních lyžích za pomoci draka.
Na pláži jsem si s Charliem dala závod, kdo nasbírá nejvíc mušlí a taky o to kdo najde největší. Obě soutěže jsem vyhrála, takže se mnou pak Charlie hodnou chvíli vůbec nemluvil. Po obědě jsem dala spát oba prcky (Naomi zjistila, že jsem v tom lepší a Will usne dřív) a měla jsem svou chvilku klidu. Takže jsem si zašla pro Ice-kafé a vytvářela si z mušlí různé obrazce, které můžete mimochodem vidět na fotkách ;-)


Když se ti dva skřítci vzbudili, vzala jsem si ven Willa a snažila se ho všelijak zabavit. Jak to vypadalo? Podbíhal mi pod nohama, hráli jsme na honěnou a když už došly nápady jednoduchých her na louce, šli jsme na hřišťátko.
To se taky nachází v areálu a jako největší srandu tam Will objevil vanu s balónky. Jak ten se v ní vydováděl :-D Cestou na hřiště jsme si všimli právě oněch zmíněných draků nad mořem a tak jsme většinu času proseděli na zemi a pozorovali draky, letadla, lidi, obrovské vlny tříštící se o vlnolamy a taky bagr :-D Pak přišla Nay s Grace a klidný a hodný Will byl ten tam.
Dneska jsem zjistila, že jsou tu 2 věci, kterým úplně nerozumím...
1) Naomi prohlásila, že to proč jsem lepší v dávání Willa spát je, ten že jsem s ním častěji a víc si s ním hraju. Ale, když dostane příležitost, že Will chce jít na hřiště vyloženě s ní...pošle mne!!!
2) Ona na mne normálně žárlí!! Když zjistí, že mají děti se mnou zábavu, volá mne, či je dělat něco jiného, nebo mne přijde jako, že vystřídat. Při tom by vážně stačilo aby se nevěnovala pořád jen Grace.
Vzhledem k tomu, že je pátek a je večer je Šabat což znamená, že se nesmí používat nic co je na elektriku. Takže se nesmí ani vařit. Trochu vám dám dohromady v jednom dalším příspěvku co jsem se o Šabatu dozvěděla.
Tento samý poklidný večer se Naomi rozhodla začít balit. Njnto je prostě celá ona. Začala lítat po pokojích a pakovat tohle či ono a pak přišla za mnou zda nevím, kde jsou Grace kraťásky k šatičkám, řekla jsem, že netuším.
Podívala se na mne pohledem..."jak si můžeš dovolit něco takového říct"...a spustila, že ty se ale musí najít, jestli je NENAJDU, že to bude malér, že byly hrozně drahé a kdesi cosi.
Jako bych se já starala, kam ona dává Grace věci, kord když je má u sebe v pokoji. Prostě au-pair u ní znamená mít 100 rukou, 4 oči při čemž 1 pár vyndavací a umět číst myšlenky...takový super-hero :-D
Přesto všechno nelituji, že jsem jela...my English getting better and better every following day, like everybody said a stále zjišťuji co všechno jsem schopná zvládnout a přestát. A taky jsem se ohřála a opálila :-D Takže vzhůru do posledního dne, který bude jistojistě začínat v 6:30 :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat