úterý 25. ledna 2011

7.den Čtvrtek 28.10.2010

(psáno před obědem)
Je vedro jako v peci, ani vítr moc nefouká. Děti jsou poo a spí (WaG). Touhle dobou jsem měla být v Jeruzalémě s Naomi a Charliem, tak proč sedím na lehátku před pokojem, že? No asi proto, že to tak mělo být.
Will byl od snídaně protivný, vybíravý, ubrečený...děs a hrůza. Po snídani to bylo ještě horší a tak mu Nay změřila teplotu...tady máme důvod!! Will má teplotu. Od té chvíle to už nebyl protivný Will, ale nemocná chudinka se kterou se zacházelo jako v bavlnce. A od té samé chvíle byl můj odjezd do Jeruzaléma víc a víc ohrožen.
Těsně před obědem jsem se převlékla do dlouhých kalhot, ponožek a vzala jsem si svetr a odebrala jsem se na oběd, při kterém se rozhodlo, že se nikam nejede, že Naomi zůstane s Willem a že se pojede jindy. Vrátila se z recepce, kde byla říct, že nikam nejede, když to najednou se rozhodla jinak, vzala Charlieho utíkala aby to ještě stihla dřív než její taxík zruší. Charlieho to spíš vyděsilo než potěšilo, začal brečet, páč nevěděl co se děje, ale nakonec šel. Takže jsem tu zůstala se Stevem, Grace a Willem a jen doufám, že až se Will vzbudí, bude ok!
(po obědě)
No tak docela to šlo. Účty ze včerejška byly stornovány čímž se ušetřilo kolem 70 šekelů, Will byl jakžtakž, Grace bát capat po trávě a ti dva trosečníci se vrátili kolem 19:00 domů.
K večeři jsem dostala snad nejhnusnější kuřecí salát co jsem kdy jedla. Chery rajčátka+ledový salát+kuře...jo a něco co se tvářilo jako dresing.

Žádné komentáře:

Okomentovat