úterý 25. ledna 2011

6.den

6:30 budíček od Willa jako každé ráno. Ale musím se pochválit, ty magnetický tabulky byly super nápad. Každé ráno je využívají a kreslí si na nich a já tak získám další minuty na probuzení se...
Snídaně jsou den o de dne lepší, protože se to míň a míň hrotí.
Po snídani se šlo k bazénu což byla asi nejhorší část dne. Ne pro ten bazén, ale Steve se asi špatně vyspal či co, každopádně s Naomi komunikoval dost sporadicky a tak prostě vzal tašku s věcmi(kterou každý večer připravuji), děti a šel k bazénu. Což bylo fajn, jenže já jsem nevěděla co vzal a co ne. A tím to vše začalo...sotva jsem došla dolů k bazénu..."Kde je Willův kyblík?...na pokoji...chvíli na to..."namazala jsi Charlieho?"...Ne..."Kde je krém?"..Nahoře..(mezitím se Steve odebral pro kyblík)... "Kde je Grace klobouček?"...Nevím..."jak nevíš, má být v kočárku"...atd. Tohle už jsem prostě nevydržela a řekla jsem jí, že skutečně není jednoduchý hlídat celý den jestli Grace někam něco nazašantročila. Přesto, že mi solidně ruply nervy, byla jsem natolik klidná a vyvztekala jsem se až cestou na horu...pro klobouček :-D
Tuhle středu už jsem toho prostě měla tak akorát! A to jsem ještě netušila co mne čeká následující den.
Večer jsem dala spát všechny 3 šmudlínya když se mi je konečně podařilo uspat, přinesli mi jídlo. Přes moji výslovnou žádost aby to vzali přes zahradu, zazvonily na dveřní zvonek, čímž mi vzbudili kluky. Tu spustili hysterický stereo-řev "Iwant mumy!!!!"(Já chci maminku!!) Číšník se mi hned začal omlouvat, ale kdo je znova uspával...já. Taky jsem mu to důrazně řekla :-D
No a jako třešničku na dort, jsem si při podepisování účtu všimla, že mi namarkovali o 50 šekelů víc...really good day.

Žádné komentáře:

Okomentovat