pondělí 24. ledna 2011

Den 4.

Včera se toho taky moc special nedělo. Vlastně jo!!
Dopoledne jsme já, Steve a děti šli navštívit jeho rodiče do vedlejšího hotelu. Ten se jmenoval Dan...no nejsou kreativní ti izraelci :-D? Tam jsme strávili skutečně celé dopoledne, protože si Naomi potřebovala odpočinout. Ha ha ha to tedy nevím od čeho :-) Asi od těch jejích rozmazlených dětiček.
Když jsem s ní později mluvila a ptala se jak se měla, prý si odpočinula pořádně a přečetla celých 100 stránek z knížky "Room", úžasné, že :-D
Odpoledne jsme pak hráli fotbal, což se tu hraje pořád, páč Charlie je ním naprosto posedlý. Nejsem si zcela jistá jestli jsme byli i u bazénu, ale co vím, že navečer jsme se přesunuli všichni taxíkama (2) do Marino, což je nákupní centrum a tam jsme měli i večeři. Dala jsem si gnochi houbovou omáčkou a musím říct, že to bylo dobré.
Když jsme se vrátili na pokoj, dozvěděla jsem se, že nikam nejdou a tak mám první večer zcela volno. Můj plánbyl víc než jasný.....
Vzala jsem foťák, mobil, kartu od pokoje (pokoje byly na keycard) a vyrazila trochu fotit po areálu. Hned na to jsem se zeptala na recepci jak se dostanu na pláž a za 5 minut jsem stála na rozehřátém písku jemným jak vata a celá natěšená a netrpělivá vyrazila směr moře. Musím uznat, že jsem se i trochu bála, protože ta pláž je neskutečně velká a byla už tma, ale má touha jít dál byla silnější a tak za nedlouho jsem se procházela podél pobřeží a nohy si nechala omývat nespoutanou, rozbouřenou a úžasně osvěžující slanou vodou. Byla jsem schopná stát na místě dobrých 20 minut a pozorovat jak se z ničeho vytvoří veliká vlna a tak jak nenápadně vznikla, zase zanikne. Zatímco jsem tam stála a pozorovala vše kolem, pod nohama se mi pomalu ztrácel písek a já se propadala níž a níž. Asi jsem troškařka, ale ten okamžik zbožňuji...na nebi svítí jasný měsíc, teplé moře omývá po celém dni utahaná chodidla...jen mít koho chytnout za ruku a byla bych jako v ráji.

Žádné komentáře:

Okomentovat