úterý 2. února 2010

Dámská sobota

V sobotu jsem do dvou pracovala a pak jsem se rozhodla že půjdu s Evčou a s její kamarádkou Mácou na procházku po Golders Green park. Asi správně tušíte, že to byl můj nápad, protože já prostě nějakou přírodu potřebuji.
Sešly jsme se před onou italskou restaurací, kde jsme byli s Evčou a Miškem a tam jsem se taky seznámila s Mácou. Je to o trošku starší dívčina z Moravy, což poznáte hned co poprvé promluví. Teda já jsem to poznala :-D
Sotva co jsme vstoupily do parku, nevycházela jsem z úžasu. Nádherně zelená tráva, spoustu stromů a jůůů v dálce jsem viděla oboru se zvířátkama. Byla jsem plna nadšení. Lítala jsem, skákala fotila a holky na mne jen nevěřícně koukaly:-D Po několika hodinách jsem uznala už i já, že je zima a tak jsme se dohodly, že půjdeme na kafe. Moje první kafe v Londýně!!!
Došly jsme zpátky na goldáč a zapadly do Costa cafe.
Měly jsme štěstí! Jeden stoleček byl volný a tak jsme se k němu vrhly jak dravé šelmy.
Ha byl náš...jaké štěstí. Vedle byl nějaký chlápek co vypadal divně, ale co byly jsme tři a tak jsme se ho nemusely bát:-D Objednaly jsme si čokoládu a kecaly o všem možným i nemožným. Po chvilce povídání se na nás otočil ten divný chlápek a zeptal se nás odkud jsme. Řekly jsme, že z Český republiky a on, že mu ta řeč přišla nějak povědomá. Tak nám povídal, něco o tom, že má, nebo měl, kamarádky v Čechách a tak prý nějaký slova zná. Tak jsme se jen usmály a pokračovaly s naším hovorem o angličtině a klukách v té kavárně apod. :-)
V té kavárně jsme strávily asi 2 hodiny a po celou tu dobu na nás ten divný chlápek čuměl. Ne on nekoukal on vyloženě čuměl. Byl vošklivý, slizký a starý. Já vím, že se to neříká, ale on byl!
Večer jsem pak zakončila babysittingem, který jsem si poprvé rozhodla užít. Pustila jsem si telku v obývacím pokoji a koukala se na Mama mia v originále bez titulků...

PS: Fotečky jsou na rajčeti

2 komentáře:

  1. Fotečky jsou bezva už od prvního alba v Anglii :-) Užívej si to dál, papa Domča

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším až budu výzrálý, stíbrnovlasý, moudrý muž v letech, co prošel půl světa, budu si chtít vychutnat kafé v nóbl restaurant, přisednou si mladé slečny, a budou se cizím jazykem bavit o tom, jak jsem ošklivý, slizký a starý :-D

    OdpovědětVymazat