pátek 1. ledna 2010

Silvestr 2010

Už dobrých pár let jsem neslavila Silvestra ve Slavkově, pokaždé se mi podařilo někam, s někým, vypadnout. Letos jsem měla jet do Zábřeha, ale můj odjezd do Anglie mi bohužel naplánoval čas jinak a tak jsem zůstala ve Slavkově.
Vzpomínala jsem na Silvestry strávené v přírodě, někde u někoho na chatě či na klubovně, přípitky po kolena ve sněhu, uprostřed zamrzlého Senečáku, nebo jiného rybníka...a najednou bych měla být doma, koukat na telku a pak si prostě připít?? S tím jsem se nehodlala smířit.

Naštěstí mi dneska odpoledne přišla od Jolí zpráva, že si mne s Kájou kolem osmé vyzvednou a něco podniknem. A tak jo, proč nezkusit Silvestra zase jinak.

Nejprve jsme zašli do X-ka (slavný to slavkovský klub) a tam jsme kecali a kecali a pili a pili, že najednou se na ručičkách obejvila 23 hodina.

Na přípitek jsme vyrazili k Jolí. Došli jsme akorát a než jsme se všichni vystřídali na WC mohli jsme začít odpočítávat půlnoc...5..4..3..2..1...cink, cink
a šťastný Nový rok!!! Připila jsem si s Jolí, Kájou, maminkou a tatínkem, jako malé děti jsme letěli na balkon sledovat rachejtle a pak jsme seděli a kecali o všem co nás jen napadlo. Chtělo se nám ještě někam jít a protože jsem ještě nebyla v Sauně, tak jsme se rozhodli zkusit to tam.
Bylo to tam celkem fajn a tak jsme domů dorazili až kolem 4:00. :-)

No a tak jsem na Nový rok učinila jeden objev...vlastně dva


1. že v Sauně je to moc hezký :-D

2. Není důležité kde a v jakém množství Silvestra slavím, ale je důležité s kým!!


A moje předsevzetí? Žádná stejně je nikdy nedodržím.

So Happy New Year!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat