pondělí 4. ledna 2010

Den druhý

Po včerejší domluvě s Naomi jsem měla dnes ráno vstávat v sedm. Jaké bylo překvapení, když mne z mého sladkého spánku vyrušilo klepání na dveře...šla jsem otevřít a tam stála Naomi, která mi oznamovala reálný čas 7:30 zaspala jsem!!! Ááá!! Omluvila jsem se, rychle jsem se oblékla a letěla dolů, kde už kluci vyváděli. Will(1rok) je vážně živé dítě, takže chytit ho, vyměnit plenu a obléct ho je dost nadlidský úkol pro jednu osobu, takže jsme ho museli obstarávat dvě. Pomohla mi s ním Roseana(to je rodinná uklizečka). Pak se nasnídali, převlíkla jsem Charlieho, vyčistila si s ním zuby a měla volno...pro představu to trvalo do deseti hodin.
Dneska jsem se rozhodla najít nějakou školu, kde se moje angličtina bude zlepšovat rychleji a kde najdu nějaké kamarády. No zase mám na sebe být pro co pyšná. Zvládla jsem si vyřídit Oyster card(něco jako plzeňská karta), našla jsem si bus, kterým se dostanu na Golders green a tam jsem našla i tu školu. Bylo něco kolem 12:50 a škola začínala ve dvě, takže jsem měla dost času vymyslet jestli se na první hodinu půjdu podívat už dneska, nebo až zítra...nakonec jsem se rozhodla rpo dnešek.
Přišla jsem do třídy, kde jsem byla naprosto sama, pak přišla slečna z Indie, hned za ní 4 z Brazilie a pak jedna slečna nevím odkud. Čekali jsme na učitele do čtvrt na tři a pak přišla zase nějaká slečna a oznámila nám, že pro dnešek se spojíme s jinou třídou. Tři hodiny strávené v téhle společnosti byly fakt super!!! Bylo nás tam asi 16. Nejdřív jsme malovali obrázek a pak si o něm povídali, pak jsme se všichni seznamovali a zjišťovali něco o sobě apod. Byla jsem z toho fakt nadšená. Učitelka byla mladá, zábavná lidská.
Hodina končila v pět a já měla být doma v šest, takže OK. Zase jsem nastoupila na bus(dvoupatrový) a podle taho jak jsem si pamatovala jak to vypadalo u mé zastávky jsem vystoupila. Trefila jsem se skoro přesně, takže domů jsem dorazila v půl šesté.
V šest přišla Naomi a děti. Vykoupali se, chvíli se dívali na TV a pak šli spát. No takhle to zní jako idilka, ale kluci jsou fakt dost živý, takže chytit Willa a přečíst mu pohádku bylo dost těžký. Potom jsem vysterilizovala všechny lahvičky, navečeřela se, napsala blog a šla spát.
So good night for today :-)

4 komentáře:

  1. Paráda!!!! Jak ty to všechno zvládáš, já mrkám...ty jsi do toho světa ani nemusela jezdit, ty už jsi hotová Au Pair!! :-) Vidím, že se tam vůbec nenudíš. Těším se na další povídání.
    Domča

    OdpovědětVymazat
  2. Pak se nasnídali, převlíkla jsem Charlieho, vyčistila si s ním zuby a měla volno...pro představu to trvalo do deseti hodin.

    Tak tohle znám dokonale

    Moje verze:
    Pak jsem se nasnídal, převlíkl jsem Wondera, vyčistil si zuby a měl volno...pro představu to trvalo deset hodin :-D

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj sestricko,
    jsem rada,ze se ti tam dari a mrzi me,ze jsem se s tebou nestihla rozoucit,ale mela jsem tu na navsteve nemky a nic jsem nestihala.
    uzivej si to tam a neztrat svuj slunickovy usmev

    OdpovědětVymazat
  4. ty naše šikulko moc ti držíme palečky, abys vše zvládla ke spokojenosti své i okolí :-)) mamka

    OdpovědětVymazat