středa 13. ledna 2010

Druhá středa

Teda lidi, ona už je zase středa. To to letí!!! Ok teda dnešek.
Ráno jsem se vzbudila a nevěřila svým očím. Když jsem přišla, tak za oknem bylo zase plno sněhu. A nejen to...ono sněžilo!! Já vím, že v Čechách je to teď na denním pořádku, ale tady ne. Včera jsem šla už po skoro suchých chodnících a dneska jsem se zase brodila ve sněhu.
Ráno jsem zase úspěšně zvládla co jsem měla, posadila kluky do auta a šla se v klidu nasnídat, uklidit pokoje a pak teda i žehlit. Sice jsem dneska nemusela, ale Rosili (správně se to píše Roseele, ale už vám v tom nebudu dělat zmatky) uvízla v dopravní zácpě a přišla o 20 minut později. Tak jsem jí trochu pomohla.
Do školy jsem se vydala trošku dřív, protože jsem měla naivní plán. Sehnat bezlepkovou hrubou mouku. Což o to bezlepkovou to by se ještě dalo, ale hrubou??? Impossible!!! Takže jsem místo toho koupila něco pro Anežku a taky učebnici do školy.
Hodina byla, jak už tradičně, naprosto výborná. Přišla jsem do třídy, svlékla se až do trička a sedla si. Přišla Katie(učitelka) a nevěřícně na mne koukala, že mám jen tričko, že ona má svetr a kabát a je jí zima. Nabídla jsem jí svoji mikinu a kabát...divný nechtěla :-D Oni tu prostě nejsou zvyklí na takový teploty a pro mně je to úplně normální.
Cestou ze školy se nám rozbil bus, takže jsme museli přestoupit do jiného. Nejela jsem sama, jel se mnou spolužák a jak jsme tak kecali, tak jsem se najednou vzpamatovala a zjistila, že vůbec nevím, kde jsem. Vystoupila jsem tedy na nejbližší zastávce (tady jsou všechny zastávky na znamení) a nějak se zorientovala. Domů jsem naštěstí dorazila včas.
Večer byl taky fajn. Výborně jsem se vyblbla s Willem. Objevila jsem totiž, co ho fakt baví, takže každý večer mám takovou menší posilovnu. Cože ho to baví? Vyhazování nad hlavu, kolotoč, když mi může skákat po břiše a především schovka ve stanu. On se schová ve stanu, který má několik okýnek a pak jenom čeká, ve kterém na něj vybafnu. Má z toho velkou radost a vydrží u toho fakt dlouho :-D Z toho mám zas radost já!
U večeře jsem se dost pobavila. Totiž, vždycky, když něco dojde, nebo chci něco koupit, tak to mám napsat na papír a Naomi to koupí. Tak jsem napsala, že bych chtěla fazole a syrup(šťávu). No a když jsem s Naomi mluvila, zda byla na nákupu a koupila to, tak prý že tam žádné fazole nebyly. Tak jsem jí řekla, že byly hned na prvním řádku. Začala se smát a pak z ní vylezlo, že myslela, že mám na mysli takové ty zelené dlouhé, ty co děsně nenávidím :-D No a slovo syrup to tu taky neznají :-DD
Takže po dnešku jsme se domluvili, že když něco budu chtít, tak to prostě koupím a pak jí dám účet. Dobrý ne?

PS: Ještě jsem zapomněla musím se pochlubit, že mám dva další čtenáře...sice trošku externí, ale to neva. Takže ahoj dědo a babi :-*

2 komentáře:

  1. Ty jedna popleto, copak nevíš, že ani u nás není hrubá bezlepková mouka ??? vždyť kupuju jenom jeden druh (JIZERKA), pokud budeš dělat knedle tak musíš z normální mouky, nebo potom udělat ty tvoje hrníčkový bezlepkový !!! Ale to navadí, chybama se člověk učí a ty to rozhodně zvládneš...

    OdpovědětVymazat
  2. teda ty dlouhý zelený fazole taky nesnáším :DD A u nás už teď nesněží, jen mrzne... ale v něděli to prý zas začne :DD
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat