sobota 23. ledna 2010

Třetí sobota

Změna!!! Ráno jsem si mohla půl hoďky přispat a tak jsem snídani připravovala až v půl osmé.
Tím, že je sobota, tak je ranní režim trošku jiný. Kluci se ráno dívají na TV a tak když jsem přišla nahoru, leželi v posteli rodičů a koukali na ranní program. Will pekelně smrděl a tak bylo nevyhnutelný vyměnit mu plínku. Jenže těžko měnit plínku někomu, kdo o to absolutně nemá zájem. Zkoušela jsem to třikrát, honili jsme se po posteli až nakonec jsem ho prostě čapla a odnesla do pokojíku s velkým nářkem jsem mu vyměnila plenu a bylo po boji. Teď už zbývalo jen obléct Willa. Byl zaujatý telkou, takže jsem na něj nenápadně navlékala jednu nohavici, druhou nohavici. Uff, prošlo mi to!! :-)
Odpoledne jsem myslela, že bychom s Charliem mohli udělat draka. Nejdřív byl dost nadšený, ale pak tak nějak prohlásil, že by si raději hrál a vlastně ne, že by se raději díval na telku. Nakonec to dopadlo tak, že jsem si vyrobila draka, Charlie udělal s maminkou úkol do školy a pak se díval na telku.
Pak jsem tak nějak uklízela a žehlila a prostě co kde bylo třeba, to jsem udělala. K večeru šla rodinka na návštěvu a já byla sama doma. V celém tom velkém domě, jsem byla sama.
Vrátili se něco kolem půl osmé a Charlie se hned šel podívat jestli spím. Vyšla jsem ze dveří akorát, když chtěl ohlásit, že spím. Zajímalo mě co po mně chtěl a světe(lidi) div se...přišel mi ukázat letadlo co postavil. Bylo fakt suprácký!!! A taky chtěl abych mu přečetla story na dobrou noc. Řekla jsem mu, když chce poslouchat mojí angličtinu. Maminka mu nabízela, že mu pohádku přečte ona, nebo tatínek, ale on si vybral MĚ!!! Měla jsem fakt radost a tak jsem ten komiks o nějakým vesmírným monstru přečetla já a s nadšením. (Další point for me!) ;-)

5 komentářů:

  1. Tyjo, uz ti stoupá socialni status :D jinak koukam, ze s detma to neni az takova pohoda, jak bych cekal.. Ale ty to zvladas ;D

    OdpovědětVymazat
  2. no téééda ty jsi úžasná, až se vrátíš domů, tak ti Lenka okamžitě může bez problémů svěřit Anežku, jenom abys nezapomněla číst pohádky v češtině

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsi se zlatíčko konečně pořádně vyspala, viď? :-) S dětma to jde čím dále lépe, myslím, že se ti od nich nakonec bude těžko odjíždět...Tak se tam měj moc krásně :-) Posílám velké objetí a pusu pro štěstí!
    Domča

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeeda :-) To je ale dloooouhatananánský počtení .-) Vypadá to, jako kdyby si tam byla už snad půl roku a ne necelej měsíc :-) tak hlavně, že se ti tam pořád ještě líbí .-) a ty fotky jsou taky moc pěkný, tak jen foť vše co uvidíš .-) J+K

    OdpovědětVymazat
  5. Tak si tu tak sedím a přemýšlím, kdo může být J+K...že by má dvě slavkovská zlatíčka??

    OdpovědětVymazat