pondělí 18. ledna 2010

čtvrtek, pátek, sobota

Moc moc se musím omluvit, že jsem sem dlouho nic nenapsala. Není to tím, že bych neměla čas, to ne...spíš jsem nebyla natolik fyzicky zdravá, abych mohla dál objevovat Hampstead. Nebylo mi minulý týden nějak dobře, takže veškerý čas, co to šlo, jsem ležela v postýlce a potila se.
V sobotu večer, mě Charlie přemluvil, abych si s ním šla hrát s legem. Vždycky jsem měla ráda lego a tak jsem šla celkem ráda. Zeptala jsem se, co chce stavit..tak nejdřív dům, pak farmu, pak auto a nakonec to byl dvorek farmy, kde mělo být spoustu kytiček a stromků a zvířátek. Jenže to byl ten zádrhel...zvířátka nebyla. Řekla jsem mu, ať zkusí nějaké vytvořit a zastesklo se mi po našem legu, kde na obalu byly super návody, jak vytvořit různá zvířátka (tučňáka a žirafu a kačenky...). Nevytvořil nic a místo toho, řekl, že tam žádné nebude. Vyčůránek jeden :-D
Večer Naomi se Stevenem odešli a já jsem měla uložit dětičky. Will a Grace už spali, takže to nebyl takový problém, ale to by to nesměl být Charlie. Že prý mu mám přečíst story o Mr. Fox (lišák). Nechala jsem se tedy přemluvit a přečetla mu dva příběhy, chtěla jsem už jít, ale že ne, že ještě dva. Tak to už jsem tedy odmýtla a po dvouminutovém přemlouvání jsem mu řekla jeden, nebo nic. Správně tušíte, že jsem tedy četla ještě jeden. Musím se pochlubit já jsem tomu rozumněla. Celou dobu jsem věděla o čem čtu. :-) Řekla jsem mu "dobrou noc", zhasla a odešla k sobě, kde už na mně čekaly další díly "How I met your mother". :-)
Asi tak po 10 minutách, jsem slyšela nějaký šustění. "Charlie, are you here?" "Yes". (Charlie jsi tam? Jsem) Přišel za mnou do pokoje, že prý má v pokojíku nějaký světelný leisery, nebo co a že se tam bojí. Šla jsem tedy s ním, rozsvítila a nikde nic. Prý musím zhasnout, tak jsem zhasla a zase nikde nic...pochopitelně. Nakonec jsme se dohodli, že je to v jeho hlavě a po převyprávění knížky o Harrym a robotovi (kterou už znám nazpaměť) jsem konečně mohla zhasnout a jít k sobě.
Až do půlnoci, kdy přišla Naomi se Stevenem se už nic nedělo a tak jsem si mohla nerušeně sledovat svůj seriál a domluvit se s Evčou na neděli.

1 komentář:

  1. Téééda dcero ty se nezdáš, takhle bravurně zvládnout toho ďáblíka Charliho. Jde vidět, že vše dostáváš pod kontrolu, ale pozor dětičky jsou nevyzpytatelné !!! Jen neusnout na vavřínech...

    OdpovědětVymazat