středa 13. ledna 2010

druhé úterý

Úterní ráno se mi vydařilo mnohem líp. Zvládla jsem připravit snídani a poprat se s Charliem o jeho oblečení, které si fakt nechtěl obléct, kluci se nasnídali a pak jsem se prali po druhé, tentokrát s kartáčkem v ruce :-D Je to dobrý, jsem silnější!!
Pak jsem uklízela, vysávala a žehlila. Odpoledne jsem šla do školy. Hurá!! Fakt jsem se moc těšila. Je to divné, ale já se vážně do školy těším!!! Hráli jsme tam hru. Na kartičkách byla slova, nebo obrázky a vy jste je museli popsat bez použití toho slova. Občas to byla celkem prča...hlavně když si jedna Argentiňanka vzala papírek a jediné co jsme slyšeli "O, my got!", tak jsme jí řekli ať si to vymění..tohle "Ó, my Got!" jsme slyšeli ještě třikrát :-D Ale byla sranda a naše družstvo vyhrálo!! Seznámila jsem se s Iráčanem Berag a Němkou Niki. Popovídala si o politické situaci v Argentině (o čemž jsem samozřejmně neměla ani páru), takže jsem spíš jen poslouchala.
Po škole jsem zase jela domů...jj jela, do školy chodím, to je ještě světlo a ze školy jezdím, to už je tma.
Večer to bylo fajn, protože klukům přijela babička s dědou. To jste měli vidět, jak byli kluci hodní. Neodmlouvali, nechali si přečíst pohádku...fakt jak mávnutím proutku. Pak jsem měla babysitting. No je fakt, že se mi vzbudila naše nejmladší Grace a plakala a plakala, takže jsem musela zavolat maminku, ale takhle jsem s Naomi domluvila. Když se vzbudí zavolej. Tak jsem volala.
V noci jsem zkoukla několik dílů "How I met your mother" a v klidu usnula.

1 komentář:

  1. Člověče ty až přijedeš domů, tak budeš úplnej svalovec :-)) mám pocit že se jenom pereš a pereš. A s tím teplem jsem taky v údivu. Doma jsi věčně zmrzlá. Že by s tebou ta Anglie dělala takové změny ???

    OdpovědětVymazat