pátek 22. ledna 2010

Rána s Willem a Charliem

Každé ráno vstávám v sedm.
Jdu do kuchyně, připravím mléko pro Willa (což znamená: nalít mléko s modrým uzávěrem do lahvičky, strčit do mikrovlnky na 30s a donést ho do mezipatra), často uklízím myčku, zároveň s tím připravuji lunch box pro Charlieho(na každý den mám přesně rozepsáno co má dostat) a když už jsem hotová, naliji mléko se zeleným uzávěrem Charliemu do oranžového kalíšku, vymyslím co dostanou za ovoce a přichystám jej. Pro Charlieho do oranžové mističky, pro Willa je to jedno a jdu do druhého poschodí.
Tam už se Naomi snaží vyměnit plínku Willovi, nebo přemluvit Charlieho, aby vstal a oblékl se. Pomohu jí tedy s oblékaním kluků, s učesáním Charlieho(nevím proč, ale fakt to nenávidí) a pak jdeme s klukama na snídani.
Charlie i Will si mohou vybrat co chtějí za cereálie, takže si vyberou já jim to nasypu. Jo zapomněla jsem, že Charlie nechce jíst z jiné mističky, než s mašinkou Tomas (určitě to znáte, alespoň Eliška 100% :-D). Po cereáliích., které většinou sní v pohodě, následuje ovoce.
První zádrhel. No řekněte pohrdli by jste, kdyby vám někdo k snídani připravil jahody, borůvky(kanadské), nakrájený pomeranč, nakrájené a oloupané jablko, nebo banán?? Fakt se jim to snažím nějak zpestřit, takže každý den mají něco jiného, ale ne a ne se jím za vděčit. Jedno ráno za vše...včera 21.ledna jsem jim připravila třešně..nakrájela, vypeckovala. Snědli cereálie a přišel čas na ovoce. Položila jsem to před ně. Willovi třešně letěly okamžitě na zem a řekl apple(jablko), dala jsem mu tedy jablko...to snědl.
Charlie se na to podíval, řekl, že to nechce. "A co teda chceš? Já bych chtěl půlku švestky. Ok!" Nakrájela jsem mu tedy švestku. "Tohle není švestka to je třešeň. Charlie to je švestka, chtěl jsi švestku tak máš švestku! Ne, ty jsi hloupá, tohle je třešeňa já to nechci, dej mi banán." To jsem se fakt naštvala, vytáhla z lednice švestky, ukázala mu to a zeptala se, co to je? "Švestky. Tak vidíš a tahle je z tohohle balíčku. Já chci banán!" Vyloudil na mně banán ke svačině do školy, takže ke snídani nepřipadal v úvahu. Tatínek slyšel jak brečí a křičí, takže sešel dolů a ptal se co se děje. Převyprávěla jsem to. Vzal si švestku a řekl Charliemu, že to je vážně švestka, že je to moc dobrá švestka. "Podívej na mně taky jím švestky, jsou výborný, zkus to. Teprve pak Charlie vyzkoušel švestku, bylo vidět, že mu chutná, ale aby nebyl poražený, řekl, že je to hnusný. Nakonec ho tatínek přemluvil na 4 kousíčky švestky. Ale ten boj!

No a po ovoci následuje toust s máslem a poslední dobou si umínili, že i se sýrem. Jenže Will sní jen sýr a toust nechá a Charlie? Jeden den chce sýr na plátky a jeden den chce sýr na kostky, ale vždy vedle toustu, ne na něj!!!! Chraň bůh položit ho na toust...:-D
Po snídani jdeme nahoru do koupelny vyčistit zuby a pak znovu dolů doobléci zbytek věcí, jako je bunda, botičky a svetr. Pak pomůžu s naložením dětí do auta a konečně se jdu nasnídat já.
Tak co divíte se mi, že si celkem odpočinu u žehlení, nebo luxování, natož pak ve škole :-D

9 komentářů:

  1. Napleskat by potřebovali :D Takovej luxus jako jsou třešně, borůvky, jahody...v ZIMĚ!:) Marti(zobáčku) drž se :-* Tlamička

    OdpovědětVymazat
  2. :D zdarec.., no co bych za tohle dal :D fakt bych je poslal na tábor :))) zdravim, mrtvocich

    OdpovědětVymazat
  3. Spratci rozmazlený Anglický... Už se ani nedivím, že slavné Britské impérium se jaksi vytratilo... souhlas s Mrtvočichem :)

    OdpovědětVymazat
  4. takový snídaně bych si hned nechala líbit :)) jééje... drž se :) Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  5. až se vrátíš budeš mi takhle vyvařovat? SLibuju že to nebudu házet na zem, ale budu to hezky papat a za každý ovoce hezky poděkuju :-) Zdraví Elv

    OdpovědětVymazat
  6. Lidičky děkuji všem za vaše rekace, které mě fakt rozesmáli...Tlamičko: napleskat nemůžu, neboť jsem ještě nenašla nikoho, kdo by mi pekl bezlepkový buchty do vězení, Dan a Mrtvočich: taky bych je tam poslala a litovala těch vedoucích :-D, Elvísek: když se nastěhuješ do Phy a budeš si na ně chodit, tak ti je klidně budu připravovat

    OdpovědětVymazat
  7. Do Prahy se mi znovu stěhovat doopravdy nechce, ale pokud bych měl krásné spolubydly :-) tak nikdy neříkat nikdy :-D

    Elv

    OdpovědětVymazat
  8. až budeš jednou sama mamka a budeš si myslet, že tě tvoje dětičky zlobí a vymýšlí si nesmysly, tak si přečti tenhle svůj blog a určitě okamžitě změníš názor... drž se mamka a taťka

    OdpovědětVymazat
  9. Máš můj obdiv, já bych už asi ve vězení byla. Vaří se mi krev jen to čtu. Souhlasím s Danem, Spratci.

    OdpovědětVymazat