středa 6. ledna 2010

Třetí den

Než začnu psát.. děkuji všem za podporu a komentáře.Koukám, že se řady rozrůstají a mne to těší a podporuje v psaní článků pro vás. Takže díky!!!
Včera jsem vstala přesně...lépe řečeno..před sedmou a jak na potvoru děti stále spali, takže jsem mohla jít spát dál, nebo jít čekat na Rosili a společně s ní připravit snídani. Šla jsem tedy čekat na Rosili, která přišla téměř za pět minut. Ukázala mi co a jak, kde najdu Charlieho mističku a hrneček, které mléko pije a které ne, kde najdu Willovo mističku a co bude snídat on. Jak mají rádi ovoce a taky jak mám připravit Charliemu svačinu do školy (lunch box). Napsala mi instrukce na další den a onzámila mi, že po tom co všichni odejdou mám žehlit.
No můžu vám říct, že toliko jsem toho nevyžehlila za celý svůj život. Tři hodiny jsem žehlila, košile, trička, plíny, kalhoty velké i malé, spací pytle, prostěradla i povlečení apod. Ale zase na druhou stránku mě to docela i bavilo :-D
Ve dvě hodiny jsem měla být ve škole, takže kolem jedné...možná po...jsem opustila důma a pádila do školy.
Napsala jsem rozřazovací test a k mému překvapení jsem se zařadila do Pre-intermediate(středně pokročilý) a tak jsem se mohla vrátit do třídy ve kterém jsem začala den před tím :-)
Hodina byla zase zábavná, fakt jsem se dost nasmála, naučila nová slovíčka a mimo tohle všechno jsem se seznámila s jednou slečnou z Brazílie. Jmenuje se Monika a je fakt moc milá, tak jsme se spolu začali bavit...hrozně se bavila nad slovem republika. Čeština vlastně přijde všem dost zábavná. Po škole jsem se vrátila spokojená domů a následovalo koupání a jako bonus jsem mohla klukům přečíst pohádku před spaním. Teda klukům...nakonec jsem jí četla jen Charliemu, protože Will se se mnou nebavil.(nedovolila jsem mu sladkost po tom co si vyčistil zuby) Charlie vybral snad tu nejdelší co našel...Jack a kouzelná fazole...no docela jsem se zapotila, ale zvládla jsem to. No a pak jsem už jen sterilizovala flaštičky a dudlíky a konečně jsem si mohla udělat večeři.
Naomi mi koupila párky, což hrozně miluju, ale ne tyhle! Tyhle vypadaly jako...jako...jako naše jitrnice, ale víc růžový a míň chutný. Takže večeře sice byla, ale ne dobrá...
Zkrátka a dobře never more:-)

2 komentáře:

  1. Hurááá už vím, co nebudu muset dělat až se vrátíš domů. Já toti hrozně nerada žehlím a teď u vím, kdo to za mě bude dělat ....:-))) mamka

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, tak jestli si objednala Pááárek? Příště musíš říct že chceš Pořádnýho Buřta!

    OdpovědětVymazat